Miten saan kirjastotunnukset puhelimeeni että voi lainata ilman kirjastokorttia

Kysytty

miten saan kirjastotunnukset puhelimeeni että voi lainata ilman kirjastokorttia

Vastaus

Vastattu

Mobiilikortti löytyy Kirkes-kirjastojen verkkokirjastosta kirkes.finna.fi. Kirjaudu omiin tietoihisi kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla ja valitse pudotusvalikosta Kirjastokortit. Näet kirjastokorttisi viivakoodeineen. Voit käyttää mobiilikorttia useimmissa kirjastoissamme näyttämällä sen puhelimesta lainausautomaateilla tai asiakaspalvelutiskillä.

Jos kirjastokortin lukemisessa on ongelmia, näytön kirkkautta täytyy säätää isommalle.