Miten saan käsiini tai korviini saksankielistä alkeis- tai vastaavaa kuunteluaineistoa?

Kysytty

Miten saan käsiini tai korviini saksankielistä alkeis- tai vastaavaa kuunteluaineistoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaara-kirjastoista ei löydy saksankielisiä e-äänikirjoja.

CD-äänitteinä sen sijaan löytyy monen tasoisia äänikirjoja lasten kirjoista aikuisten kirjoihin. Vaara-kirjastojen etusivulta http://vaarakirjastot.fi/ voit mennä hakulaatikon alla olevasta linkistä "tarkennettuun hakuun". Siellä voit kirjoittaa hakusanaksi: äänikirjat, ja valita kieleksi saksa(German). Hakutuloksen saatuasi voit tehdä varauksen haluamistasi äänitteistä ja valita noutopaikaksi haluamasi kirjaston.

Sen lisäksi meillä on runsaasti kielikurssiaineistoa, mutta myös helppolukuisia saksankielisiä ääni+teksti-paketteja. Tee uusi haku ja valitse aineistolajiksi moniviestin ja ääni+teksti. Haulla tulee paljon kielikursseja, mutta myös näitä helppolukuisia äänikirjoja.
Ne saat esille myös kirjoittamalla hakusanaksi: helppolukuiset kirjat, ja valitsemalla kieleksi saksan.