Miten saa lisätyksi itselle nimimerkin, jotta varatut kirjat löytyvät helpommin itsepalvelun noutohyllystä? Nimipaperit kun ovat poistuneet kirjojen välistä.

Kysytty

Miten saa lisätyksi itselle nimimerkin, jotta varatut kirjat löytyvät helpommin itsepalvelun noutohyllystä? Nimipaperit kun ovat poistuneet kirjojen välistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen itsepalveluvarausten noutoon tarvittavan aliaksen eli salanimen saat kirjaston asiakaspalvelutiskiltä esittämällä kirjaston hyväksymän voimassa olevan henkilöllisyystodistuksen.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/HelMetkirjaston_…