Miten saa kirjastojen tietoon runo- ja lauluesityksestä Eino Leinon ja L. Onervan rakkaustarinasta? Sopii erinomaisesti kirjastotapahtumaksi. "Sykkeessä…

Kysytty

Hei
Miten saa kirjastojen tietoon runo- ja lauluesityksestä Eino Leinon ja L. Onervan rakkaustarinasta? Sopii erinomaisesti kirjastotapahtumaksi.
"Sykkeessä sydämen kahden" -lauludialogi perustuu kuviteltuun rakkausrunokirjeenvaihtoon Eino Leinon ja L. Onervan välillä.
Laulut on säveltänyt Kaj Chydenius ja ne laulaa Dick Holmström (minä) ja Elina Partanen. Pianoa esityksessä soittaa Kari Mäkiranta.
Esitys on osa Suomi100 tarjontaa.
Esityksen kesto: 75min sis. väliaika.
Ylöspano on kevyt; piano + 2 laulajaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoon ohjelmaa tarjottaessa kannattaa ottaa yhteyttä kunkin kirjaston tapahtumista vastaaviin henkilöihin. Turun kaupunginkirjaston tapahtumavastaavien yhteystiedot löytyvät kirjaston www-sivuilta, tässä suora linkki kyseiselle sivulle: http://www.turku.fi/turun-kaupunginkirjasto/kirjastot-ja-yhteystiedot/h…