Miten peruutan varaamani e-kirjan?

Kysytty

Hei! Miten peruutan varaamani e-kirjan? En tarvitsekaan sitä kun sain sen jo tavallisena kirjana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Sanamuodot riippuvat vähän siitä, mitä e-kirjastoa olet käyttänyt, mutta perusajatus on kaikissa sama. Aluksi mene siihen e-kirjastoon (HelMetissä OverDrive, Ellibs tai Biblio), jossa olet tehnyt varauksen, ja kirjaudu sinne omilla tunnuksillasi. Tai jos olet ladannut kyseisen e-kirjaston applikaation mobiililaitteellesi, voit avata sen. Mene sitten e-kirjastossa omalle tilillesi tai omaan kirjahyllyysi. Sieltä näet omat varauksesi. Valitse peruuta varaus tai poista varaus sen varauksen kohdalta, jonka haluat peruuttaa.