Miten pääsisin selaamaan tätä julkaisua "Helsingin II:n normaalikoulun 125-vuotismatrikkeli : 1869-1994"?

Kysytty

Miten pääsisin selaamaan tätä julkaisua
"Helsingin II:n normaalikoulun 125-vuotismatrikkeli : 1869-1994"?

Sitä näyttää olevan yksi kappale Pasilassa, mutta sitä ei voi lainata. Onko väistämätöntä matkustaa Pasilaan vai voiko sen saada Itiksen kirjastoon, jonne mulla olisi huomattavasti lyhyempi matka. Onhan Itiksessä lukusali (?), jossa kirjaa voi selata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäänne julkaisua Helsingin II:n normaalikoulun 125-vuotismatrikkeli : 1869-1994 (toim. Laura Kolbe ja Ritva Raesmaa, 1994) on Helmet-kirjastojen kokoelmissa vain yksi kappale ja se kuuluu Pasilan kirjaston Helsinki-kokoelman käsikirjastoon. Käsikirjastokappaleita ei lainata, eikä niitä näin ollen voi myöskään varata toiseen kirjastoon. Valitettavasti teidän pitäisi käydä lukemassa teosta Pasilassa.

Helsingin II:n normaalikoulun 125-vuotismatrikkeli : 1869-1994  Helmetissähttps://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1844818__SHelsingin%20II%…

Mainittakoon, että Helsingin yliopiston kirjaston pääkirjastossa Kaisa-talossa on kyseistä teosta myös lainakappaleena.
https://helka.finna.fi/Record/helka.635886