Miten pääsen omaan kirjahyllyyni helpoiten? Kun kirjaudun tunnuksillani e-kirjastoon, en löydä mistään valikoista omaa kirjahyllyä. Joudun kikkailemaan aina…

Kysytty

Hei!
Miten pääsen omaan kirjahyllyyni helpoiten? Kun kirjaudun tunnuksillani e-kirjastoon, en löydä mistään valikoista omaa kirjahyllyä. Joudun kikkailemaan aina pitkään ennen kuin jotain kautta onnistun pääsemään sinne. Mikä siis on suorin reitti omaan kirjahyllyyn?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riippuu mitä eKirjaston palveluista käytät. Jos kirjaudut suomenkielistä aineistoa sisältävään Ellibsiin, yläreunan oranssissa palkista löytyy teksti "oma kirjahylly", jota klikkaamalla näet omat lainasi. Ulkomaiset e-kirjat löytyvät OverDrive-palvelusta, jossa omaan kirjahyllyyn pääsee oikeassa yläkulmassa olevan kuvakkeen kautta (kolme kirjaa). Ruotsinkielinen aineisto puolestaan on Elibissä, jossa omiin lainoihin pääsee sekä sivun yläreunan että vasemman laidan valikoista.