Miten pääsen lukemaan ePressin kautta esim. Juvan lehteä? Saan ilmoituksen, että lehteä pääsee lukemaan vain tilaajaorganisaation fyysisissä tiloissa, ja minun…

Kysytty

Hei!
Miten pääsen lukemaan ePressin kautta esim. Juvan lehteä? Saan ilmoituksen, että lehteä pääsee lukemaan vain tilaajaorganisaation fyysisissä tiloissa, ja minun tulee kirjautua sisään käyttäjätunnuksella ja salasanalla.Mutta mihin, jos minulla ei ole ko. käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaiset sanomalehdet ePress-palvelussa ovat luettavissa kaikkien Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteiden tietokoneilla ja langattomassa verkossa. Palvelu ei siis ole käytettävissä etänä.

Kirjaston koneille kirjautumiseen tarvitset kirjastokortin numeron ja siihen liitetyn pin-koodin. Kirjautuminen on mahdollista myös puhelimella (puhelinnumero ja puhelimeen tilattu pin-koodi).

https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin(25232)