Miten pääsen kotona lukemaan e-lehtiä.yritineMagzia käyttää mutta en onnistunut

Kysytty

miten pääsen kotona lukemaan e-lehtiä.yritineMagzia käyttää mutta en onnistunut

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston tarjoamista e-lehdistä vain osa on sellaisia, että niitä voi käyttää kotona. Kotimaisia sanomalehtiä sisältävää ePressiä ja kotimaisia aikakauslehtiä sisältävää eMagzia voi käyttää ainoastaan kirjastossa. Sen sijaan ulkomaisia sanoma- ja aikakauslehtiä sisältävää PressDisplaytä voi käyttää myös kotona kirjautumalla kirjastokortin numerolla sivulla http://library.pressdisplay.com.

2 ääntä

Kommentit

Olen ostanut digitaalisen terveys lehden. Mutta en löydä sitä mistään.
Voitteko auttaa, asun ulkomailla.
MUCHAS GRACIAS

Olen ostanut digitaalisen terveys lehden. Mutta en löydä sitä mistään.
Voitteko auttaa, asun ulkomailla.
MUCHAS GRACIAS