Miten pääsen jatkamaan lainaamani kirjan kuuntelua?

Kysytty

Miten pääsen jatkamaan lainaamani kirjan kuuntelua?

Vastaus

Vastattu

Kuuntelun lopetettuasi (tai yhteyden katketessa) kirja siirtyy palvelussa olevaan Oma kirjahylly -kohtaan. Voit jatkaa kirjan kuuntelua siirtymällä Omaan kirjahyllyyn ja valitsemalla äänikirjan "Nykyiset lainat" -ikkunasta. Napsauttamalla "Jatka kuuntelua" -painiketta pääset takaisin soittimeen ja voit jatkaa kuuntelua. Ohjelma muistaa, mihin kohtaan viimeksi jäit. Huomioithan, että sinun täytyy olla kirjautuneena palveluun, jotta Oma kirjahylly on käytettävissä.

Jos kirjan laina-aika on jo loppunut ja se ei enää näy Omassa kirjahyllyssäsi, voit hakea kirjaa palvelusta ja jos se on vapaa, voit lainata sen uudelleen. Lainassa olevia kirjoja voi varata. Vanhat lainasi näkyvät myös sivun ”Aikaisemmat lainat” –kohdassa. Kirjaston henkilökunta auttaa mielellään, jos tarvitset lisäapuja. Myös Ellibs-palvelun sivulla on monipuoliset ohjeet, joista voisi olla apua.