Miten pääsen jatkamaan äänikirjan kuuntelua, jos kirjaudun välillä ulos?

Kysytty

Miten pääsen jatkamaan äänikirjan kuuntelua, jos kirjaudun välillä ulos?

Vastaus

Vastattu

Hei

Tämä vaihtelee palveluntarjoajan mukaan, mutta useimmiten palvelu muistaa mihin jäit, jotta voi jatkaa kuuntelua kun kirjaudut seuraavan kerran.

Jos kirjautumisten välillä on pitkä aika ja äänikirja, jota kuuntelit on lainattu, niin laina on saattanut erääntyä ja äänikirja on automaattisesti palautunut. Silloin sinun pitää lainata äänikirja uudestaan. Siinä tapauksessa palvelu ei ehkä enää muista mihin jäit viimeksi.