Miten niitä e-kirjoja voi lukea? Minulla on kirjastokorttiin liitetty pina-tunnus- Yritin keväällä, mutta lainaaminen ei onnistunut.

Kysytty

Miten niitä e-kirjoja voi lukea? Minulla on kirjastokorttiin liitetty pina-tunnus- Yritin keväällä, mutta lainaaminen ei onnistunut.

Vastaus

Vastattu

Apua lainaamiseen löytyy verkkokirjastosta. Verkkokirjastomme Keski-Finnan etusivulta voit valita E-kirjaston ja sieltä E-kirjaston ohjeet. Ohjeissa kerrotaan, miten kirjat löytää ja miten niitä lainataan. Ohje on hieman erilainen riippuen siitä, haluatko lukea kirjan tietokoneellasi vai mobiililaitteella. Voit myös käyttää molempia, miten mukavinta on.

Jos tuntuu, että nämä ohjeet eivät riitä eikä lainaaminen onnistu, ota yhteyttä kirjastoon etusivun yläpalkissa olevan Palautteen kautta. Valitse palautesivulta kirjasto ja aihe. Aiheen kohdalle voit valita vaikku Muu. Kirjoita viestilaatikkkoon ongelmasi tarkemmin, niin otamme kirjastosta yhteyttä.