Miten näinä koronaisina aikoina saisi lainausta varten aliaksen? Ymmärtääkseni tämä on tiskillä toimitettava palvelu, mutta nyt ei tiskille pääse.

Kysytty

Hei! Miten näinä koronaisina aikoina saisi lainausta varten aliaksen? Ymmärtääkseni tämä on tiskillä toimitettava palvelu, mutta nyt ei tiskille pääse.

Vastaus

Vastattu

Kaikissa auki olevissa Espoon kirjastoissa on nyt vallitsevissa poikkeusoloissa henkilökuntaa paikalla. Kaikissa isoissa ja pienissäkin kirjastoissa on edelleen palvelutiski käytössä, siellä saatte aliaksen. Ottakaa kuvallinen henkilöllisyystodistus mukaan. Kirjastossa käytetään kasvomaskeja ja säilytetään turvavälit. Tervetuloa!