Miten muuttaa netissä varaamani kirjan noutopistettä? Olen jonottanut kauan erästä levyä mutta olen muuttamassa. En haluaisi poistaa varaustani.

Kysytty

Miten muuttaa netissä varaamani kirjan noutopistettä? Olen jonottanut kauan erästä levyä mutta olen muuttamassa. En haluaisi poistaa varaustani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti varauksen noutopaikan muuttaminen itse HelMet-aineistohaun kautta ei ole mahdollista. Varauksen noutopaikan voi vaihtaa joko soittamalla kirjastoon tai kirjastossa käydessään pyytää virkailijaa muuttamaan noutopaikka.

Jos varattu aineisto on jo matkalla asiakkaalle tai odottaa noutoa -tilassa niin noutopaikan muuttaminen ei onnistu edes kirjastossa. Silloin ei auta muu kuin hakea aineisto ensiksi valitusta noutopaikasta tai tehdä uusi varaus.