Miten / mitä kautta kirjastot hankkivat aineistonsa? Markkinoidaanko uutta aineistoa joka kirjastoon suoraan? Luetteko uuden aineiston esittelymateriaalia…

Kysytty

Miten / mitä kautta kirjastot hankkivat aineistonsa? Markkinoidaanko uutta aineistoa joka kirjastoon suoraan? Luetteko uuden aineiston esittelymateriaalia mieluiten paperina vain sähköisessä muodossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleiset kirjastot hankkivat pääasiassa aineistonsa keskitetysti Btj:stä (Bibliotekstjänst).
http://www.btj.fi/