Miten menevät sellaisen lastenlaulun sanat joissa on kohta "Lirularu loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu.." Tahtoisin saada ne kokonaisuudessaan.

Kysytty

Miten menevät sellaisen lastenlaulun sanat joissa on kohta "Lirularu loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu.." Tahtoisin saada ne kokonaisuudessaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Marjatta Pokelan säveltämä ja sanoittama ja Eveliina Pokelan esittämä lastenlaulu Lörpötys. Sanat löytyivät netistä osoitteesta http://apareena.arvopaperi.fi/forum/search/msg/id=sf/msg=4220519/. Samassa paikassa oli muitakin lastenlaulujen sanoja.