Miten löytyy 1. Anttila, Inkeri - Heinonen Olavi: Rikosoikeus ja kriminaalipolitiikka 2. Lahti, Raimo: Näkökohtia taloudellisesta rikollisuudesta 3. Pitkänen…

Kysytty

Miten löytyy 1. Anttila, Inkeri - Heinonen Olavi: Rikosoikeus ja kriminaalipolitiikka 2. Lahti, Raimo: Näkökohtia taloudellisesta rikollisuudesta
3. Pitkänen Leevi: Tullirikokset, niiden selvittäminen ja käsittely 4. Vesterbacka, Esa: Tullirikoksista ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistäsi kirjoista Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmiin kuuluu vain
Anttila: Rikosoikeus ja kriminaalipolitiikka, jonka saatavuuden voit tarkistaa Plussa-tietokannasta (www.libplussa.fi). Tieteellisten kirjastojen yhteisluettelon Lindan mukaan em. kirja, Pitkäsen Tullirikokset, niiden
selvittäminen ja käsittely sekä Vesterbackan Vero- ja tullirikoksista löytyvät Helsingin yliopiston Oikeustieteellisen tiedekunnan kirjastosta.

Jos haluat lisää materiaalia aiheestasi, sitä voi etsiä kaupunginkirjaston
asiakastyöasemilta internetin kautta Linda-tietokannasta (Suomen tieteelliset kirjastot) tai ottamalla yhteyttä Eduskunnan kirjaston tietopalveluun
puh. 4323432