Otsikko
Miten löytäisin ekologisia, vegaanisia ja mielellään suomalaisia tuotteita kodinhoitoon? Esim pyykin- ja astianpesu.

Kysytty

Miten löytäisin ekologisia, vegaanisia ja mielellään suomalaisia tuotteita kodinhoitoon? Esim pyykin- ja astianpesu.

Vastaus

Vastattu

Kannattaa kysyä neuvoa kaupoista esim. Ruohonjuuri.

Myös googlehaulla "vegaaninen suomalainen ekologinen kodinhoitotuotteet" löytyy muutamia yrityksiä, joilla tuotteita näyttää olevan valikoimissa. esim. Sinituote ja Fiini naturally

Vegaaniliitolta voi varmasti saada lisätietoa.