Miten löydän helpoiten kaukalainattavat kuunnelmat?? Kun pääsisi selailemaan luetteloa...niin olisi helppoa valita mielenkiintoisimmat.. Kiitos etukäteen!

Kysytty

Miten löydän helpoiten kaukalainattavat kuunnelmat??
Kun pääsisi selailemaan luetteloa...niin olisi helppoa valita mielenkiintoisimmat..

Kiitos etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satakirjastojen (Satakunnan kirjastojen) kuunnelmien luettelon löydät Satakirjastojen tietokannan kautta. Kirjoita Hakusanat-ruutuun kuunnelmat ja paina Hae-painiketta. Voit halutessasi rajata hakua esim. vain cd-levyillä oleviin kuunnelmiin (aineistolaji) ja/tai pelkästään aikuisten tai lasten osastoihin (osastot). Näitä tarkennuksia voi tehdä sivuston Tarkennettu haku -kohdassa.

http://www.satakirjastot.fi/