Miten lisään lapsen kirjastokortin omiin tietoihini kun lapsen kortissa ei ole pin koodia?

Kysytty

Hei, miten lisään lapsen kirjastokortin omiin tietoihini kun lapsen kortissa ei ole pin koodia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LASTU-verkkokirjastossa lapsen kortin liittämiseksi vanhemman käyttäjätiliin tarvitaan oma pin-koodi myös lapsen kortille. Sen saa käyttöön käymällä henkilökohtaisesti missä tahansa Lahden kaupunginkirjaston toimipisteessä. Sen jälkeen kortti liitetään verkkokirjastossa vanhemman käyttäjätiliin Omat kirjastokortit -välilehdellä. Lapselle ei siis tarvitse tehdä omaa käyttäjätiliä.