Miten lasketaan flyback-tyyppiselle hakkurille sopiva taajuus halutun lähtöjännitteen perusteella ja komponenttiarvot, kun ensiöpuolella on kaksikääminen…

Kysytty

Miten lasketaan flyback-tyyppiselle hakkurille sopiva taajuus halutun lähtöjännitteen perusteella ja komponenttiarvot, kun ensiöpuolella on kaksikääminen toteutustapa, jossa ei ole transistorin ja kahden vastuksen lisäksi muita komponentteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä kysymyksessä kannattaa kääntyä Aalto-yliopiston kirjaston Neuvonta- ja tietopalvelun puoleen http://otalib.aalto.fi/fi/palvelut/neuvonta