Miten lainatut kirjat voi palauttaa jos itse ei pääse kirjastoon?

Kysytty

Miten lainatut kirjat voi palauttaa jos itse ei pääse kirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Ensimmäiseksi kannattaa tarkistaa Helmetin omissa tiedoissa kirjojen eräpäivät. Niitä siirrettiin kesäkuulle ja osa jopa heinäkuulle, joten mitään kiirettä palauttamiselle ei ole.

Mikäli palauttaminen ei eräpäivien lähetessäkään vielä onnistu, kannattaa yrittää uusia lainat. Jos se ei onnistu, ota yhteyttä kirjastoosi niin katsotaan tilanne.