Miten kuuluvat Friedrich Hölderlinin "Hyperions Schicksalslied" sanat suomeksi? Hyperionin kohtalonlaulu siis, teoksesta: Hyperion oder der Eremit in…

Kysytty

Miten kuuluvat Friedrich Hölderlinin "Hyperions Schicksalslied" sanat suomeksi?
Hyperionin kohtalonlaulu siis, teoksesta: Hyperion oder der Eremit in Griechenland, II Band, 2. Buch). Hyperion an Bellarmin.

Vastaus

Vastattu

Uuno Kailas ja Aarni Kouta ovat suomentaneet kyseisen runon. Lähetän sähköpostiisi Uuno Kailaan käännöksen.

http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/AdvancedSearch.aspx?AuthorID=&PoemName=Hyperions+Schicksalslied&LanguageID=&Country=