Miten kirjoitetaan kiinalaisilla merkeillä allaluetellut nimet sekä syntymävuodet ? Ville 06 Sofia 04

Kysytty

Miten kirjoitetaan kiinalaisilla merkeillä
allaluetellut nimet sekä syntymävuodet ?
Ville 06
Sofia 04

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimi Sofia sekä numerot löytyvät osoitteessa: http://www.chinese-tools.com/
Ville nimeä ei tietokannasta löytynyt, joten asiaa kannattaa kysyä Aasian ja Afrikan kielten ja kulttuurien laitokselta: Unioninkatu 38 B (PL59)
00014 Helsingin yliopisto
Avoinna klo 8-20
Kanslia:
Maria.Colliander@Helsinki.Fi
puh. (09) 191 22224