Miten kirjastokortin voi sulkea kun muuttaa paikkakunnalta pois eikä tarvitse korttia enää?

Kysytty

Miten kirjastokortin voi sulkea kun muuttaa paikkakunnalta pois eikä tarvitse korttia enää?

Vastaus

Vastattu

Palauta kaikki lainat ja hoida mahdolliset rästimaksut pois. Tule jonkun Helmet kirjaston tiskille ja kerro että haluat lopettaa kortin.

Voit säilyttää Helmet kortin vaikka muutatkin paikkakunnalta. Kortin voi pitää, kunhan on osoite Suomessa ja muuttaa yhteystiedot ajantasaisiksi.

Kortilla voi silloin käyttää esim. e-aineistoja.