Miten kirjastokinoon kirjaudutaan SEITTI kirjastokortilla? ja mistä se "pin koodi" anotaan? Ja miten katsotaan esim. video-elokuva Seinäjoen kirjaston…

Kysytty

Miten kirjastokinoon kirjaudutaan SEITTI kirjastokortilla? ja mistä se "pin koodi" anotaan?

Ja miten katsotaan esim. video-elokuva Seinäjoen kirjaston jäsenyydellä, kun "kirjastokino" ei tunne SEITTI kirjastoa.

Kirjasto kortillani on paras käyttökohde kun raappaa tuulilasin autosta puhtaaksi. Kirjoja ym, muuta paikan päältä saa lainattua, verkossa asiointiin ei kortti toimi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seinäjoen kirjasto kuuluu nykyään Etelä-Pohjanmaan kirjastojen Eepos-kirjastokimppaan. Vanha Seitti-kortti kelpaa kuitenkin edelleen. PIN-koodin saat kirjastosta, voit käydä missä tahansa Seinäjoen kirjastossa sen kysymässä. Puhelimitse ja sähköpostitse PIN-koodia ei anneta.

Pääset katsomaan Kirjastokinon elokuvia, kun valitset kirjastoksi Eepos-kirjastot. Kirjastokortin tunnus on viivakoodin alapuolella oleva numerosarja ja PIN-koodi nelinumeroinen salasana, jonka saat kirjastosta. Samoilla tunnuksilla voit kirjautua verkkokirjastoomme https://eepos.finna.fi/. Voit lainata mm. kirjaston e-kirjoja ja e-äänikirjoja. Myös perinteisten lainojen uusiminen ja varausten teko onnistuu siellä samoilla tunnuksilla.