Miten kirjan selkämyksen voisi suoristaa? Omistan joitain kirjoja, joiden selkämys on ehjä mutta mennyt vuosien saatossa vinoon ja haluaisin palauttaa ne…

Kysytty

Miten kirjan selkämyksen voisi suoristaa? Omistan joitain kirjoja, joiden selkämys on ehjä mutta mennyt vuosien saatossa vinoon ja haluaisin palauttaa ne entiseen muotoonsa. Haluaisin tietää, josko selkämyksen voisi suoristaa ihan kotikonstein ilman kalliita kirjansitojan erikoispalveluja.

Vastaus

Vastattu

Satakirjastoista löytyy pari opusta, joihin kannattaa tutustua:

Korpela, Leena: Kirjankorjaajan opas

Tainio, Kalevi: Sidoskorjausopas

Kirjojen saatavuuden näkee täältä: https://satakirjastot.finna.fi/