Miten kirjailija voi päivittää omia tietojaan Jyväskylän kaupunginkirjasto - Keski-Suomen maakuntakirjaston Keskisuomalainen kirjallisuus …

Kysytty

Miten kirjailija voi päivittää omia tietojaan Jyväskylän kaupunginkirjasto - Keski-Suomen maakuntakirjaston Keskisuomalainen kirjallisuus -kirjailijahakemistoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskisuomalainen kirjallisuus -hakemistossa olevat kirjailijat voivat täydentää tietojaan kirjailijahakemiston etusivulla olevasta Anna palautetta/täydennä tietoja -linkistä. Kirjailijahakemiston suora osoite on http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/kirjailijat/hakemisto

Lomakkeesta valitaan kohta Kirjailijahakemisto. Päivitettävät tiedot kirjoitetaan lomakkeen avoimeen kenttään ja yhteystiedot niile varattuihin kenttiin. Jos päivitettävää on paljon tai vaikkapa kuva halutaan vaihtaa, kannattaa jättää palautelomakkeen kautta yhteydenottopyyntö kirjastolle.

Tiedot päivitetään sivuille viikon sisällä palautteen saapumisesta. Päivitysten tekemisestä sivuille ilmoitetaan kirjailijan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Tässä vaiheessa kannattaa vielä käydä tarkistamassa päivitetyt tiedot ja pyytää tarvittaessa korjaamaan niitä.