Miten "I always get to where I'm going by walking away from where I have been" (Winnie the Pooh) on suomennettu?

Kysytty

Miten "I always get to where I'm going by walking away from where I have been" (Winnie the Pooh) on suomennettu?

Vastaus

Vastattu

Ilman tarkempia kirjan tietoja en löytänyt kysymääsi kohtaa.

Vapaasti suomennettuna se tarkoittaa "Pääsen aina sinne minne olen menossa kulkemalla poispäin sieltä mistä lähdin."