Miten Helmetissä minä muutan osoitetietoni, jotka ovat muuttuneet. Onnistuuko se siis netin kautta, vai pitääkö ottaa yhteys Espoon kirjastoon?

Kysytty

Miten Helmetissä minä muutan osoitetietoni, jotka ovat muuttuneet. Onnistuuko se siis netin kautta, vai pitääkö ottaa yhteys Espoon kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetin etusivulla http://www.helmet.fi on vasemmalla omien tietojen alapuolella linkki osoitteenmuutos. Voitte muuttaa osoitetietonne linkissä olevalla lomakkeella. Kirjautumiseen tarvitsette kirjastokortin numeron ja tunnuslukunne.