Miten Hämeenlinnan kirjastossa verkkopalvelussa merkitään noutopaikka (en sitä löydä kun yritän tehdä varausta????)

Kysytty

Miten Hämeenlinnan kirjastossa verkkopalvelussa merkitään noutopaikka (en sitä löydä kun yritän tehdä varausta????)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanamo-verkkokirjastossa varaus tehdään teostietojen näytöltä. Varaa-painike tulee näkyviin teostietojen viereen, kun on kirjautuneena palveluun. Varauksen teossa valitana pudotusvalikosta ensin kirjasto, jonka kokoelmaan varaus kohdistetaan (esim. Hämeenlinnan kaupunginkirjasto) ja sen jälkeen sen alla olevasta pudotuvalikosta valitaan noutopaikka (esim. Hämeenlinnan pääkirjasto).
https://vanamo.verkkokirjasto.fi