Miten E-kirjojen kommentointi toimii: tein alleviivauksia lainaamani kirjaan ja kirjoitin muistiinpanoja. Kirjan käyttöoikeudessa on rajoitettu tulostus, mutta…

Kysytty

Miten E-kirjojen kommentointi toimii: tein alleviivauksia lainaamani kirjaan ja kirjoitin muistiinpanoja. Kirjan käyttöoikeudessa on rajoitettu tulostus, mutta voinko jotenkin tulostaa omat kommenttini kirjasta?
Näkevätkö seuraavat lainaajat kommenttini ja alleviivaukseni kun palautan kirjan kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet Digital Editions –lukuohjelmasta tapaa, jolla muistiinpanot voisi tulostaa. Tulostuspainike on aktiivinen sen mukaan, onko tulostus ylipäätään sallittua. Kun tulostimme sivun, johon olimme tehneet muistiinpanoja, muistiinpanot eivät tulostuneet.

Muistiinpanot säilyvät laina-ajan, mutta häviävät kun laina palautetaan tai palautuu. Toisin sanoen seuraavat lainaajat eivät näe kommenttejasi ja alleviivauksiasi.