Mitä versioita on kappaleesta Avant de mourir (Ennen kuolemaa) ja mistä löytäisin? Olavi Virran Ennen kuolemaa on tuttu.

Kysytty

Mitä versioita on kappaleesta Avant de mourir (Ennen kuolemaa) ja mistä löytäisin? Olavi Virran Ennen kuolemaa on tuttu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale Ennen kuolemaa löytyy esim. Vesa-Matti Loirin cd-levyltä, jonka nimi on Vesa-Matti Loiri. Ennen kuolemaa sisältyy myös Arja Saijonmaan cd-levyyn La Cumparsita. Myös Topi Sorsakoski esittää ko kappaleen levyllä Hurmio.

Mustangsien levyllä Going doing on Avant de mourir. Avant de mourir on myös Tea-Time Ensemblen levyllä Original tea-time music sekä Kaarlo Pennasen Pisaroita 60-vuotistaipaleelta-levyllä.

Saatavuustiedot pääkaupunkiseudulla saatte netistä Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi