Mitä vastaavia kirjoja suosittelet: vanha rouva, jonka tukihenkilönä toimin pitää kovasti Catherine Cooksonin kirjoista? Hän piti myös kirjoista Rebekka ja…

Kysytty

Mitä vastaavia kirjoja suosittelet: vanha rouva, jonka tukihenkilönä toimin pitää kovasti Catherine Cooksonin kirjoista? Hän piti myös kirjoista Rebekka ja Serkkuni Raakel. Kirjoissa pitäisi olla iso tekstikoko.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toinen Du Maurierin teos, jossa on jännitystä mutta tosin myös kauhua on nimeltään Tapahtui eräänä päivänä. Olisikohan se hyvä teos? Tuon teoksen tekstikoko tosin on normaali, joten tekstikoon riittävyys pitäisi tarkistaa ennen lainaamista.

Fay Weldon ja Danielle Steel kirjoittavat suosittuja rakkausromaaneja ja viihdettä, mutta heidän teoksiaan ei ole kirjastossa isotekstisinä.

Isotekstisiä romanttisia kirjoja ovat mm. Enni Mustosen Vasikantanssi ja Emily Bronten Humiseva harju. Isotekstisiä jännityskirjoja ovat mm. Outi Pakkasen "Punainen pallotuoli", Reijo Mäen "Keltainen leski" ja Olli Kuurnan "Taistelu maileista".

Jos WWW-sivujen selaaminen on mieluisaa, on alla olevassa osoitteessa Dekkarinetti, josta saa ehkä lisää vihjeitä:
http://www.tornio.fi/kirjasto/tuu/dekkarit/