Mitä teoksia tms. suosittelette henkilölle, joka on lähdössä Englantiin sairaanhoitajaksi ja haluaisi kehittää kielitaitoaan esim. ammattisanaston yms…

Kysytty

Mitä teoksia tms. suosittelette henkilölle, joka on lähdössä Englantiin sairaanhoitajaksi ja haluaisi kehittää kielitaitoaan esim. ammattisanaston yms. tiimoilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy mm. seuraavia teoksia, joista voi löytyä apua:
Austin: English for nurses (1987)
A dictionary of nursing (1994)
English for health care personnel (1992) VIDEO
Glendinning: English in medicine (1991) KIRJA+ C-KASETTI
Hopkins: Englannin keskeistä sanastoa lääketieteen opiskelijoille (1993)
Kähkönen: Help A: nurses, public health nurses and midwives (1998)
Mason: English for health care (1991) KIRJA+ C-KASETTI
Matikainen: Englantilais-suomalainen sanasto hoito-, kuntoutus- ja sosiaalialan henkilökunnalle (2000)
Matikainen: Suomalais-englantilainen sanasto hoito-, kuntoutus- ja sosiaalialan henkilökunnalle (2001)
Perttunen: The words between: lääketieteen ja luonnontieteen englantia (2000)
Rantanen: Near you (1997)
Saramies: To your health (1992)
Saramies: To your health (1992) C-KASETTI
Snyder: Englantia ensiavuksi = Firts aid in Finnish (1994)
Take care: englantia sosiaali- ja terveydenhuoltoalan oppilaitoksille (1993)
Take care (1993) C-KASETTI