Mitä teoksia Angela Carter on kirjoittanut ja onko muita suomennettu kuin allamainitut?

Kysytty

Mitä teoksia Angela Carter on kirjoittanut ja onko muita suomennettu kuin allamainitut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lukemiesi kirjojen lisäksi Carterilta on suomennettu Verinen kammio ja muita kertomuksia, TK-kustannus, Helsinki 1994. Lisäksi hän on kirjoittanut tekstin lastenkirjaan Kissankuria, Otava, Helsinki 1981. Angela Carter on myös toimittanut kirjan Pahoja tyttöjä, villejä naisia, Kääntöpiiri, Helsinki 1993.
Englanninkielisen bibliografian löydät osoitteesta http://www.fantasticfiction.co.uk/authors/Angela_Carter.htm