Mitä tekee nykyään Mirka Paukkonen, joka esitti Susku Viitalaa televisiosarjassa Kovaa maata?

Kysytty

Mitä tekee nykyään Mirka Paukkonen, joka esitti Susku Viitalaa televisiosarjassa Kovaa maata?

Vastaus

Vastattu

Mirka Paukkonen ei nähtävästi ole näytellyt missään Kovaa maata -sarjan jälkeen.

Muita tietoja emme hänestä löytäneet.

Kovaa maata -sarjasta ja sen näyttelijöistä on käyty keskustelua muun muassa Suomi24-sivustolla

2 ääntä

Kommentit

Ehkäpä sukunimikin on vaihtunut jossain vaiheessa?

Nykyisin hänen nimi on Mirka Weimer ja hän on teatteriopettaja ja -ohjaaja, kouluttaja, tanssi-liiketerapeutti.