Mitä teette playstation 4 peleille, joista esim. kansi kokonaan hajonnut tai kysyntää ei enää ole? Myyttekö niitä eteenpäin?

Kysytty

Moi! Mitä teette playstation 4 peleille, joista esim. kansi kokonaan hajonnut tai kysyntää ei enää ole? Myyttekö niitä eteenpäin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Rikkoutuneet pelit poistetaan. Emme saa myydä poistettuja elokuvia tai pelejä tekijänoikeusasioiden takia.
Kannen voi vaihtaa helposti, joten rikkoutuneen muovikannen takia konsolipeliä ei poisteta.