Mitä teen, kun lainaan e-kirjan iPadilleni ja lataus ei onnistu? Saan kirjan lainattua, se tulee koneelleni, mutta sivut ovat tyhjiä. Mitä teen?

Kysytty

Mitä teen, kun lainaan e-kirjan iPadilleni ja lataus ei onnistu? Saan kirjan lainattua, se tulee koneelleni, mutta sivut ovat tyhjiä. Mitä teen?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti vastaaminen kysymykseen on hankalaa, koska kysymyksessä ei tule esille minkä palvelun e-kirjasta on kyse. Palveluita kun on useita. Kuvaus kuulostaa kuitenkin jumitustilalta, johon saattaa tehota tabletin uudelleenkäynnistys ja päivitys. Kannattaa siis ensin tarkistaa, että sekä e-kirjojen lukuohjelma että koko tabletti on päivitetty ja ajan tasalla. iPadin voi myös kokeilla käynnistää uudelleen.

Tabletin kanssa voi myös käväistä kirjastossa, jos kyseessä on oman kirjaston tarjoama e-kirjapalvelu.