Otsikko
Mitä tapahtuu, jos mieleltään terve henkilö syö psykoosin tai skitsofrenian hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä? Voiko hän sairastua tai päinvastoin tulla entistä …

Kysytty

Mitä tapahtuu, jos mieleltään terve henkilö syö psykoosin tai skitsofrenian hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä? Voiko hän sairastua tai päinvastoin tulla entistä "terveemmäksi"? Mitä haittavaikutuksia tästä voi olla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa kannattaa kysyä lääkäriltä. Meillä kirjastolaisilla ei ole tarvittavaa lääketieteen asiantuntemusta.