Mitä tapahtui Curt Lindströmin 1995 saamalle jääkiekon MM-kultamitalille?

Kysytty

Mitä tapahtui Curt Lindströmin 1995 saamalle jääkiekon MM-kultamitalille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen jääkiekkomaajoukkueen 1995 voittama MM- pokaali on Suomen jääkiekkomuseossa. Museon osoite on Vapriikki, PL 487, 33101 Tampere, Puh. (03) 3146 6966.

Curt Lindström on tosiaan saanut myös henkilökohtaisen mitalin. Sen kohtalo ei ole tiedossa, kerrottiin jääkiekkomuseosta.
Todennäköisesti mitali on edelleen hänen omistuksessaan.