Mitä suosittelet 9 vuotiaalle tytölle (tai vanhemman kanssa yhdessä) luettavaksi tunteiden/surun käsittelyyn ja vanhempien eroon liittyen.

Kysytty

Mitä suosittelet 9 vuotiaalle tytölle (tai vanhemman kanssa yhdessä) luettavaksi tunteiden/surun käsittelyyn ja vanhempien eroon liittyen.

Vastaus

Vastattu

Hei

Tässä muutama kirja, joista voisi olla apua.

lasten tietokirjoja:

14.8 Kari Kiianmaa: Huomenna on paremmin : selviytymisopas, kun vanhemmat eroavat

14.8 Anna-Mari Kaskinen: Koti kahdessa sydämessä : kun isä ja äiti eroavat

30.15 Juholla on kaksi kotia : puhutaan avioerosta lapsen kanssa

lasten romaaneja:

Ulla Pulkka: Pikku punkkarin romurinkka

Markku Karpio: Mun isäni on avaruusmies

Jacqueline Wilson: Kahden kodin välillä

Jo Hoestland: Pikku mäyrän kaksi kotia

satukirjoja:

Satulaivan matkassa : sadut lapsen apuna erotessa

Sinimarja Saarenvirta: Älkää huutako : satu perheen ero- ja muutostilanteisiin

kuvakirjoja:

Kes Gray: Rakkausliima

Babette Cole: Avioerotus

Brigitte Weninger: Nähdään taas, isä

Riina Katajavuori: Kaksi kotia