Mitä se tarkoittaa kun helmetissä on kirja ”ei saatavilla” mutta kirjan pystyy kuitenkin varaamaan?

Kysytty

Mitä se tarkoittaa kun helmetissä on kirja ”ei saatavilla” mutta kirjan pystyy kuitenkin varaamaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetissä Ei saatavilla -merkintä teostiedoissa tarkoittaa, että teosta on kirjaston kokoelmissa, mutta siitä ei ole juuri sillä hetkellä yhtään vapaata kappaletta. Voit siis tosiaan tehdä teoksesta varauksen ja se toimitetaan valitsemaasi kirjastoon heti, kun ensimmäinen vapaa kappale osuu sinun vuorollesi.

https://www.helmet.fi/fi-FI