Mitä se tarkoittaa että Jeesus herättää viimeisenä päivänä kuoleesta, Mikä on viimeinen päivä?

Kysytty

mitä se tarkoittaa että Jeesus herättää viimeisenä päivänä kuoleesta, Mikä on viimeinen päivä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjä viittaa todennäköisesti siihen, että Raamatun mukaan maanpäällisen maailman tuhoutuessa Jumala (tai Jeesus) pelastaa uskovat taivaaseen. Ilmaisu "viimeinen päivä" viittaa siis maailmanloppuun.

Heikki Poroila