Mitä sanaa kirjastot käyttävät self-help kirjoille (itseapukirjoja)? Mikä on yleisin suomenkielinen ilmaus kyseisille kirjoille? Entä miten kutsutaan…

Kysytty

Mitä sanaa kirjastot käyttävät self-help kirjoille (itseapukirjoja)? Mikä on yleisin suomenkielinen ilmaus kyseisille kirjoille?

Entä miten kutsutaan motivoivia kirjoja (motivational books)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Motivational Self-help -kirjat sopinevat kirjastossa elämäntaito –kirjoihin.