Mitä Salattujen elämien kuvauksiin pääseminen edellyttää? Keillä siihen on parhaimmat mahdollisuudet.

Kysytty

Mitä Salattujen elämien kuvauksiin pääseminen edellyttää? Keillä siihen on parhaimmat mahdollisuudet.

Vastaus

Vastattu

Mikäli tarkoitat avustajaksi Salatut elämät -sarjaan pääsemistä, tuottaja Marko Äijö kertoi vuonna 2015 MTV:n haastattelussa, että avustajien valintaan vaikuttaa ennen kaikkea kuvattava kohtaus eli se, millaisia ihmisiä siihen tarvitaan. Sarjan tekijät saavat runsaasti yhteydenottoja halukkailta avustajilta, joista valitaan kulloinkin sopivat henkilöt. Avustaja ei saa olla liian erottuva tai silmiinpistävä, jottei hän ohjaa katsojan huomiota pois päähenkilöistä. Avustajat myös sitoutuvat siihen, etteivät paljasta sarjan tapahtumia ulkopuolisille.

Lähde: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salattujen-elamien-tuottaja-paljastaa-talla-perusteella-avustajat-valitaan/5329540#gs.jre3ic.

Salattujen elämien kuvauksia ei ole mahdollista päästä seuraamaan muuten, sillä sarjassa ei ole studioyleisöä.