Mitä sähkötekniikkaan liittyvää esiteltiin Stuttgartin sähkö- ja kunnalistekniikan messuilla vuonna 1896?

Kysytty

Mitä sähkötekniikkaan liittyvää esiteltiin Stuttgartin sähkö- ja kunnalistekniikan messuilla vuonna 1896?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Käytössämme olevista lähteistä ei suoraan löytynyt tietoa juuri kyseisistä messuista. Hakuteoksen mukaan ensimmäisen sähkökäyttöisen käsiporakoneen valmisti saksalainen Wilhelm Fein Stuttgartissa vuonna 1895, joten mahdollisesti kyseessä oli juuri tämä keksintö.

Internetissä Stuttgartin messujen sivu on osoitteessa http://www.messe-stuttgart.de. Tältä sivulta kohdasta kontakt eteenpäin klikkaamalla saat sivun, jolta voit lähettää sähköpostia suoraan messuille. Ehkäpä kannattaa tiedustella asiaa suoraan Stuttgartista sähköpostitse.