Mitä pitää tehdä kun kissa tippuu öljyyn? olen kyllä jo pessyt sitä mutta se tärisee ja liikkuu kankeasti..

Kysytty

mitä pitää tehdä kun kissa tippuu öljyyn? olen kyllä jo pessyt sitä mutta se tärisee ja liikkuu kankeasti..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota välittömästi yhteyttä paikkakuntasi eläinlääkäriin, numeron saat puhelinluettelosta kohdasta eläinlääkärit. Jos eläinlääkäriasema on suljettu, paikkakunnalla on päivystävä eläinlääkäri. Päivystävän eläinlääkärin yhteystiedot kerrotaan yleensä lääkäriasemien puhelinvastaajassa. Ota yhteyttä eläinlääkäriin saadaksesi jatko-ohjeita toimenpiteitä varten tai vie kissa paikan päälle vastaanotolle.