Mitä ovat Aku Ankka -sarjakuvien hahmot nimeltään italiaksi?

Kysytty

Mitä ovat Aku Ankka -sarjakuvien hahmot nimeltään italiaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Italiankielisten Disneyn Aku Ankka -sarjakuvien hamoja ovat mm.
Paperino (Aku), Paperina (Iines), Paperone (Roope), Qui, Quo, Qua (Tupu, Hupu, Lupu), Pippo (Hessu), Topolino (Mikki), Minni (Minni) ja Amelia (Milla Magia).

45 ääntä

Kommentit

kiitti tiedosta:)