Mitä "Öppet hav" on suomeksi??Se Annika Thorin tulevan kirjan nimi??

Kysytty

Mitä "Öppet hav" on suomeksi??Se Annika Thorin tulevan kirjan nimi??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annika Thorin kirja Öppet hav on ilmestynyt Ruotsissa 1999. Valitettavasti sitä ei ole vielä suomennettu. Thorin aiemmat kirjat ovat Tammen kustantamia. Kannattaa tiedustella suomennosta Tammelta, sähköpostiosoite asiakaspalvelu@tammi.fi.

Annika Thorista on useita kysymyksiä/vastauksia Kysy kirjastonhoitajalta palvelun arkistossa http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspxa -. Saat ne esille kirjoittamalla Etsi arkistosta hakupalkkiin Thor.

6 ääntä

Kommentit